Bee

Datum:  2008-05-04 Klockan:  22:47:11
image350

Mitt första kort på en insekt, har länge velat ta kort på dom men insekter är ju knappt stilla någonting.
Så i torsdags var jag och min syrra ute med djuren på gräsmattan utanför våra altan.

Då helt plötsligt kom detta lilla bi flygades, han verkade lite trött. Fast det berodde nog på att det var väldigt varmt och att han bar på väldigt mycket pollen. Var ju helt gul om baken, haha

Iallafall, så fotade jag honom snabbt som ögat innan han försvann iväg. Och detta är resultatet!

Har förövrigt tagit en hel massa bilder dom här dagarna, som jag med några förmodligen kommer lägga upp här.
Har även hittat en ny inställning på kameran som gör så att alla bilder som jag fotar när det är soligt ute, blir sådär ljusa och vackra. 

Älskar min kamera, så jävla mycket!

KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)