My Favorites

Datum:  2008-05-13 Klockan:  23:29:43
Tänkte att jag skulle skriva lite om mina favoritbloggar. Även fast dom flesta redan finns i min länklista längst ner till vänster.

Jag skriver dom inte i någon speciell ordning eftersom det är väldigt svårt att säga vilken som jag gillar mest, jag gillar dom alla lika mycket!

1.  Marias Lilla Blogg
Marias blogg var den som gjorde att jag blev sugen på att lära mig fota mer. För i höstas, då jag hittade hennes blogg ägde jag en systemkamera av märket Samsung, som jag hade köpt hösten innan och som jag knappt använde för att jag tyckte den tog lika dåliga bilder som en vanlig digitalkamera.  Men när jag såg att hon tog så himla fina bilder med en Nikon D40, och med bara kitobjektivet tillhands(!), så bestämde jag mig att den kameran måste jag bara ha. Och jag har inte ångrat mig en sekund sen dess. Plus att hon skriver så intressant och givande så man känner att man bara måste läsa. Hon skriver om sånt som man kanske inte tänker på i första taget. Och så heter hon ju Maria och det måste ju räknas som nåt.
2.  Nevnarien
Nevnarien, eller Elin som hon heter tar lika snygga bilder som Maria och hennes illustrationer är ju breathtaking. Dom är så proffsigt gjorda, vill själv lära mig hur man gör men jag vet inte var man ska börja så..
3.  Kenza
Kenza var faktiskt den första bloggen jag började läsa, och så kanske det har varit för många. Hon fick mig även att vilja börja blogga själv även fast jag innan hade sagt att jag aldrig skulle det.
4. Westerdahl
Eriks blogg gillar jag just för att han skriver många kloka saker, saker som man känner igen sig i och kan relatera till. Intressanta saker helt enkelt!
5.  Sabbaa
Sabbaa's blogg gillar jag för ungefär samma reasons som med Marias och Elins bloggar.


Som ni ser så gilllar jag kreativa människor, och det beror nog på att jag själv är väldigt kreativ...


Maria

Oj så många fina och värmande ord :O.. jag blir ju helt mållös!

Datum:2008-06-12 Tid:03:58:59
Blogg: http://mariiaa.webblogg.se/
KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)