Världens mest hatade

Datum:  2008-05-05 Klockan:  21:33:32
image351


Är det något djur/insekt jag hatar och jag menar verkligen H A T A R. Så är det fästingar. Dom kryper upp på en när man minst anar det och sätter sig fast och börjar suga. Sen att dom sprider farliga sjukdomar gör ju inte saken bättre.
Fästingen på bilden hittade min syrra på hennes golv för någon vecka sen, den hade säkert suttit på Calle eller Toby.

Det finns bara nackdelar med detta äckliga djur. För när man vill ha bort dom så får man ju inte "tafsa" dom på baken för då kan dom spy och när man sen försöker ta bort  dom då bestämmer dom sig för att "mig kan du inte bli av med, du får mitt huvud som minne på att jag suttit här"

Det märkts verkligen att jag hatar fästingar?
Eller hur??


Maddelito

sealander :D min idée tjoho :D det klingar så jäkla bra alltså ;D;D;D;D

Datum:2008-05-05 Tid:22:08:27
Blogg: http://mabsolutely.blogspot.com
KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)