Bio -Twilight

Datum:  2008-11-21 Klockan:  21:42:35
Jag kom just hem från bion. Filmen var väldigt bra, synd bara att jag läste klart boken så nära inpå. Det gjorde att jag visste lite för väl vad som skulle hända, så då vart den inte lika bra i mina ögon. Plus att den svenska undertexten gjorde mig snurrig. Är verkligen inte van med undertexter eftersom jag helst slipper dom om jag kan. Anyway, jag tänker köpa filmen när den kommer ut ändå, den kanske är bättre andra gången när jag har glömt bort den lite och så kan jag ju se den utan undertexter då också. Perfect!

Sen så var det väldigt många tjejer som såg den samtidigt som jag. Och gud vad dom skrek när det kom lite pussscener. Jag menar, herregud! Behärska er! haha

Hursomhelst...Filmen får 10 av 10 plus av mig, För det är den värd! Längtar redan tills dom andra filmerna kommer!

Kristen Stewart som spelar Bella gjorde henne väldigt bra faktiskt. Det var som om hon var gjord för rollen.
Robert Pattinson, on the other hand, som spelar Edward må vara snygg i filmen, men i verkligheten tycker jag inte han ser något speciell ut. Han ser mest lite risig ut. Och att han är så snygg i filmen är ju för att han är så blek och sminkad för att se så attraktiv som möjligt ut. Men ingen kunde ha spelat Edward lika bra som han, det kan jag inte neka till.



Nu ska jag ta nåt och äta, I'M STARVING!

KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)