Hur klarar man av långdistansförhållanden?

Datum:  2009-06-12 Klockan:  19:10:38
Ja, det är något jag undrar. Jag har ett långdistansförhållande med en kille som bor i england. Jag vill så gärna åka över dit och hälsa på honom men jag vågar inte =(

Som min syrra sa: Om man delar upp dig i fyra delar, så är det tre delar av dig som vill åka och en del som är för rädd för att göra det.
Och det är den sista delen som jag lyssnar för mycket på, tråkigt nog...

Hur gör man för att våga åka till ett främmande land helt ensam?

Måste påpeka att jag inte har träffat honom någongång än, så om jag åker så blir det första gången vi träffas, vilket gör det hela ännu jobbigare! FAN!




Emsan

friskt vågat, hälften vunnet!

Datum:2010-01-07 Tid:18:23:58
Blogg: http://emsan.se
KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)