Anders Borgius

Datum:  2007-10-22 Klockan:  18:41:28
Jag tänkte att jag skulle inviga kategorin Mina kändisar med att skriva lite om Anders Borgius. Jag hittar tyvärr inte så mycket om honom men det jag vet är att han är 34 år och är en väldigt talangfull musiker. Han är/var förband på Ladies Night tillsammans med Chris Lindh och Bryan Rice. Och det var där jag upptäckte honom, hans gudomliga röst gör att man ryser i hela kroppen, jag menar det! Men först så tyckte jag att han inte var så speciell men sen när jag lyssnade lite noggrannare så var jag fast =) Han har den där speciella rösten som jag älskar plus att den är väldigt sexig. Han är snygg också och det är ju ett plus hehe. Han är min nya favorit!
Lyssna på hans musik här på hans myspace.
Du kommer inte ångra dig!

image115


amanda

jätte bra blogg :) du skulle inte kunna hjälpa mig att fixa min header så stor som din? (a)

Datum:2007-10-22 Tid:22:26:17
Blogg: http://baramandy.blogg.se
KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)